آ
-
آنت، زینب
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 40-47]
ا
-
اسمعیلی، نرگس
اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-52]
-
اشرف خزائی، علی
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 31-39]
-
الهی، علیرضا
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 51-62]
-
امامی، مینا
تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 20-28]
ب
-
بخشودنی ها، ایمان
تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 34-39]
-
بخشوده نیا، ایمان
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 51-62]
-
بهرامی پور، بهرام
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
پ
-
پورامینی، روح الله
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 17-23]
ت
-
تپه رشی، گیتی
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 53-60]
-
توکلی، سید کمال
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 19-25]
ج
-
جعفری، افسر
مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 24-31]
ح
-
حاتمی، سعید
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 26-33]
-
حیدری نژاد، صدیقه
تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-18]
-
حسینی، سید سعید
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-30]
-
حقیقی، شایسته
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 53-60]
-
حمیدی، مهرزاد
مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 24-31]
خ
-
خالدیان، محمد
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 48-55]
-
خالدیان، محمد
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-60]
د
-
دادخواه، ایرج
نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب سبک رهبری مدیران رسانه های ورزشی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 9-13]
-
دادرس، محمد
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 63-70]
ر
-
رزاقی، محمد ابراهیم
نقدی بر کتاب «ارتباطات عمومی در ورزش» [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 44-48]
-
رضایی صوفی، مرتضی
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 26-33]
-
رضائی صوفی، مرتضی
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 43-49]
-
رضائی صوفی، مرتضی
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-67]
-
رمضانی نژاد، رحیم
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
س
-
سبحانی، یزدان
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 26-33]
-
سجادی، سید نصراله
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 31-42]
-
سید عامری، میرحسن
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 32-43]
ش
-
شاکرمی، زهرا
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-30]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-18]
-
شریفیان، اسماعیل
دیدگاه مدیران ،کارشناسان و اصحاب رسانه در خصوص نقش تلویزیون در توسعه ی ورزش استان کرمان [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 17-23]
-
شعبانی، عباس
بررسی تأثیر رسانه های جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 43-49]
-
شعبانی، عباس
بررسی تاثیر رسانه ها بر ساختار ورزش کشور [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-67]
ص
-
صادقی، رضا
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 19-25]
-
صمدی، مهران
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 48-55]
ض
-
ضیایی، علی
تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 34-39]
-
ضیائی، علی
تحلیل محتوای مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش دانشگاه خوارزمی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 51-62]
ط
-
طهماسبی شاه منصوری، حمید
رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 49-54]
ع
-
عبدالوهاب، زهرا
تحلیل محتوای مقالات مدیریت ورزشی مجلات علمی پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 53-60]
-
عیدی، حسین
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-16]
-
عیدی پور، کامران
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-16]
-
عسگری، بهمن
تحلیل استنادی مقالات نشریه علوم حرکتی و ورزش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 34-39]
-
عسگری، بهمن
مطالعه اهمیت تن و روان در شاهنامه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 9-13]
-
عسگری، بهمن
پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 56-62]
-
عسگری زردابی، بهمن
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-16]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 31-42]
-
علمشاهی، مریم
تحلیل محتوای بخش ورزشی مطبوعات استان خوزستان با رویکرد ورزش بانوان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-18]
ف
-
فتحی، فریبرز
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 32-43]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-30]
ق
-
قاسمی، حمید
نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 40-44]
-
قاسمی، حمید
تحلیل محتوای برنامه های ورزشی سیمای استان ها با تأکید بر پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 23-30]
-
قاسمی، حمید
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 14-19]
-
قاسمی، حمید
پوشش رسانه ای مدال آوری رشته کشتی و والیبال در مقایسه با رشته فوتبال در نیمصفحه اول روزنامه های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 56-62]
-
قاسمی، حمید
تحلیل حیطه مطالعاتی مقالات مدیریت ورزشی بر مبنی گرایش های مقطع کارشناسی ارشد [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 9-16]
-
قبادی یگانه، اکرم
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 31-39]
-
قره، محمد علی
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 40-47]
-
قیصری، راحله
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 63-70]
-
قلی پور، نگار
بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 40-47]
ک
-
کیا، فرخ
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 48-55]
-
کاشف، سید محمد
عوامل اجتماعی موثر برگرایش به مطالعه روزنامههای ورزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 32-43]
-
کشکر، سارا
میزان رضایت مندی مشتریان از کتب حوزه ورزش و تربیت بدنی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 19-25]
-
کشکر، سارا
ارزیابی کتاب معلم تربیت بدنی (راهنمای تدریس)دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان مدارس ابتدایی شهریزد [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 63-70]
-
کشکر، سارا
رابطه مطالعه نشریات عمومی و تخصصی ورزشی با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 49-54]
م
-
محمدی، زرگار
نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 26-33]
-
محمدی، سردار
اولویت بندی شاخص های فناوری اطلاعات از نظر میزان آشنایی و استفاده در بخش فوق برنامه ورزشی دانشگاه های کشور [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 45-52]
-
محمدی، سردار
بررسی میزان اضطراب رایانه در سازمان های ورزشی ایران [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 14-22]
-
محمدی، مهشید
رابطه بین مهارت های گوش دادن با ویژگی های شخصیتی برنامه سازان و مجریان ورزشی سازمان صدا و سیما [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 14-19]
-
مخلصی، سعید
بررسی تأثیرات مثبت و منفی مطبوعات و وب سایت های خبری در حوزه فوتبال ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 31-42]
-
مرادی، سالار
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-60]
-
مصطفایی، فردین
نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 48-55]
-
مصطفایی، فردین
نقش ورزش در توسعه ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 55-60]
-
مقدس، مصطفی
مقایسه دیدگاه متخصصان،مدیران و قهرمانان در خصوص نقش پخش تلویزیونی رویدادهای ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 24-31]
-
ملائی، مینا
تحلیل محتوای اخبار ورزشی (مطالعه موردی: شبکه سوم سیما( [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 20-28]
ن
-
نظری، رسول
نقش رسانه های گروهی به عنوان فرصتی برای توسعه پایدار ورزش [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 40-44]
-
نظری، رسول
نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب سبک رهبری مدیران رسانه های ورزشی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 9-13]
-
نظرویسی، حامد
رویکرد برنامه های ورزشی شبکه های تلویزیونی استانی منتخب نسبت به پوشش ورزش بانوان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 63-69]
ی
-
یکتایار، مظفر
نقش مهارت های ارتباطی در انتخاب سبک رهبری مدیران رسانه های ورزشی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 9-13]
-
یوسفی، بهرام
شناسایی و رتبه بندی عوامل انگیزشی در مصرف مجازی ورزش (بازی های ویدیویی) فوتبال در پسران نوجوان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1392، صفحه 31-39]